عکسهای جدید آنجلینا جولی و براد پیت

آنجلینا جولی و براد پیت در حال ترک هتلشان در لندن

13 Responses to عکسهای جدید آنجلینا جولی و براد پیت

  1. shayli says:

    مرسی خیلی قشنگ بودن من هر دو تاشونو دوست دارم خیلی خوشگل و باکلاسند.

  2. razi says:

    مرسي نيلوفر جون خيلي دلم ميخواست عكس هاي آنجي و براد را برام بذاري
    ……………
    راستي نيلوفر جون ميشه عكس هاي بيشتري از مدل هاي جديد لباس عروس برام بذاري؟؟؟
    آخه من دارم عروس ميشم

  3. بهزاد says:

    هردوشون دوست دارم خصوصا انجلينا رو
    برد چقدر با سيبل قيافه اش جالب مي شه

  4. الهه says:

    اصلا براد پيت با اين قيافه جالب نيست. يه سوال ؟؟؟3 روزپيش يه جا خوندم اين دوتا تصميم گرفتن ازدواج كنن به خاطر بچه هاشون .مگه تا حالا مزدوج نبودن؟؟؟؟ يكي جواب بده

  5. دیگه مثل سابق نیستن
    ظاهرا مشکلشون سر ازدواجه براد میترسه ازدواج کنه ولی آنجی دوست داره ازدواج کنه!!

  6. طناز says:

    عالی بود،منم یک چیزهایی در این مورد خوندم ولی فکر نمیکردم ازدواج نکرده باشن

  7. sadaf says:

    واي . من عاشق براد پيت هستم. خوش به حال آنجلينا.ولي براد پيت اينجا قشنگ نيست. سيبيل بهش نمياد. مرسي نيلوفرجون خيلي عالي بود. بووووووووس

  8. میلی says:

    انگار اونجا یه قانون هستش که اینا باش مشکل دارن.گفتن که تا اون قانون برداشته نشه ازدواجشونو واسه اعتراض به اون رسمی نمیکنن

  9. فاطمه says:

    تو عکس اولی و چهارمی خیلی ناز شده آنجلینا ….برادپیت بهش نمیاد سبیل بزاره

    نمی دونم با وجود این همه بچه ومال و ثروت اینقدر استخاره می کنند واسه ازدواج هههههه

    مرسی نیلوفرجون

  10. HenGameH says:

    دقت کردين خيلي وقته انجي اين رنگ رژ رو ميزنه
    وقتي به يه چيزي گير ميده گير ميده ها!!!

  11. saman says:

    az vaghti angelina jolie,vazifeye payaam aavare solh -az tarafe sazemane melal- ro ghabool kard kheyli baram doost daashtanitar shode.
    NILOUFAR joon daste golet dard nakone

  12. erisa says:

    این براد ÷یت سیبیلاش منو کشته….

Leave a comment