عکسهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی از مراسم رسمی گلدن گلوب 2009

عکسهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی از مراسم رسمی گلدن گلوب 2009

25 Responses to عکسهای جنیفر لوپز و مارک آنتونی از مراسم رسمی گلدن گلوب 2009

  1. sadaf says:

    چه ميكنه اين نيلوفر، مرسي خيلي عالي بود

  2. hengameh says:

    بالاخره منم اول شدم .من که اصلا از لباسش خوشم نیامد و نمره 10به لباسش میدم.

  3. خانوم مارپل says:

    جمعشون جمعه
    چه بامزه شدن هر دوتاشون

  4. parisa says:

    مرسی نیلوفر واقعا دستت درد نکنه

  5. sadaf says:

    چقدر جنيفر اينجا زشت شده، فكر كنم آرايشم نداره يا خيلي كم آرايش كرده كلاً صورتش زشت شده ولي لباسش قشنگه

  6. شیرین says:

    این جنیفر همیشه بیسته – مثل همیشه خوش تیپ

  7. سیما says:

    عجب لباس س.ک.س.سی
    سردش نیست؟

  8. دانیل says:

    اگه همین یه ذره لباس رو هم نمیپوشید سنگین تر بود
    به هرحال جنیرفر هستش
    ولی بازه داره مثل گذشته اش چاق میشه

  9. nazanin says:

    سلام
    چقدر بامزه شده اينجا، لباسشم فوق العاده اس ولي انگار هيكلش يه مقدار ريخته بهم
    از عكسهاي زيباي امروز واقعا ممنون

  10. HoDa says:

    چند وقت بود جنیفر اینجوری لباس نمی پوشید!! دوباره برگشته به دوران تجرد
    :D

  11. folale says:

    جني *مثل هميشه فوق العاده *. بين همه تك وبيست واقعا هيچ كس به پاش نميرسه من عاشق جنيفر هستم
    ممنون از عكسهاي قشنگت

  12. marjan says:

    چه هیکل بدی داره. ازش خوشم نمیاد.مرسی نیلو خانم.راستی چند وقته از ریحانا خبری نیست.

  13. marzi says:

    لباسش خيلي قشنگه اما يكم چاق شده

  14. starice says:

    لباسش قشنگ وخوش رنگه در کل هم شیکه و خوش تیپ

  15. roham says:

    jenifer cheghad goosht ovorde.too akse 3vom deghat konid.

  16. شیرین says:

    لباسش خوش رنگه ولی بهش نمیاد

  17. sahar says:

    engar parde khonash roo kande karde lebas, poshide !!!!!!!!!

  18. الهه says:

    من كه همه جوره هم دوسش دارم هم قبولش دارم. مرسي خانمي

  19. نينا says:

    هم خودش هم لباسشنازه
    خيلي دوسش دارم
    مرسي عزيزم

  20. tarsa says:

    mesl hameshe shike alie bood

  21. طناز says:

    لباس جنیفر خوبه ولی هیکلش مثل قدیما نیست با این حال باز هم از اینکه خودشو رو این هیکل نگه داشته غنیمته ،مرسی

  22. seta says:

    چه لباسش جالبه اما پشتش خوب نیست

  23. فاطمه says:

    مثل همیشه جذاب و دوست داشتنیه با اون لبخندهای قشنگش .
    این لباسها دیگه مد شده هر چه لختی تر باشه مشتری پسندتره ههههههه ..من که عاشق جنیفرم خوشحالم با مارک اومده تنها نیست ..مرسی و ممنون نیلوفرجون ..من که همیشه منتظر عکسهای جنیفر و بچه هاش هستم خودت که می دونی …مررررررررررررررسی

  24. زیبا says:

    نیلوفر جون توی نظر قبلیم یه ذره زیاده روی کردم
    اگه خوشت نیومد حذفش کن
    مرسی …………………………………..

  25. saghar says:

    che labkhande malihi!?!vali lebasesh fogholadas.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

